Idag har de hänt en hel del..

Jag och flickorna tog lite sovmorgon...
Jag har hunnit plugga lite...
Jag har varit och tränat...
Jag har övat på att spela gitarr...
Jag har tvättat...
Jag har dammsugit hela lägenheten...
Jag har köpt en ny tröja...
Jag har varit och handlat och lagat mat (med hela familjen)...

... sedan fick jag en väldigt trevlig överraskning...


Detta låg i brevlådan...
...förstod först inte vem de var från, men räknade ut det efter ett tag...

...sedan fick vi en otrevlig nyhet i dag med. Flickornas förskola har haft inbrott och de har tagit datorer m.m. Hoppas de hade back-up på alla bilddokumentationer som de är så duktiga på att göra! Jag blir så arg, att folk inte kan låta bli andras saker!!! Enda roliga var väl att barnen fick träffa polisen...Förskolan hade förövrigt inget vatten i dag pga.någon reparation så barnens lunch blev utkörd pizza. Tror ni att det var populärt??? haha..

Nu sover barnen och det är länge kvar av dagen... kanske fortsätter att träna lite på gitarren... vill kunna spela, men de går segt... men skam den som ger sig...


Min gitarr

Kommentarer
Postat av: Morgan

Jaa de är bara kämpa på, är segt i början, men sen när de väl lossnar så är det väldigt kul :)

Postat av: Calle

Den där guran liknar verkligen min ;)

2008-10-17 @ 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback