En ny liten vän...



Köpte en ny dator åt Lars.. en tidig födelsedagspresent.. Blev en liten sötis... se bild ovan! Behövdes ingen stor utan mest en extra surfar dator när jag väl använder datan till skolarbete så bosätter jag mig här. Hade de varit andra vägen att Lars satt vid datan hela dagarna had jag blivit tokig så den är välbehövlig och sååå cool.. men dock är vi inte så tekniska för vi har inte fått det trådlösa nätverket att fungera ännu, är någon inställning som vi missat, men det löser sig nog snart... förhoppningsvis.

Annars har jag spenderat även denna dag i skolan. Både med en lärorik lektion och med grupparbete. Har lyckats göra bort ännu en uppgift som först ska vara färdig i mitten av oktober. Det kallar jag framförhållning! :-)

Annars fick vi i går reda på våra VFU platser. Hamnade på en förskola på Björxgatan, men pga att min "kollega" från klassen hade sina barn på den förskolan kan vi inte vara där. Och att flytta enbart henne gick ju inte... vi sitter tydligen ihop! haha.. inte mig emot för vi fungerar väldigt bra tillsammans! Skulle gärna ha henne som kollega i framtiden! Men nu är platsen fortfarande ett frågetecken... vill inte hamna för långt bort! *nervös*


Wilma ute på gården i dag...


Nova kör bil..runt och runt

Alla bilder jag tog på henne blev suddiga i dag.. haha.. kunde inte vara stilla..men tyckte ändå om denna bild.. var lite charmig med sin suddiga bakgrund..Nu har jag en hel del texter som ska läsas till i morgon.. först en lektion på ca 4 h och sedan en lika lång föreläsning om Etik väntar i morgon. Hoppas att det blir intressant! Bäst att sätta igång med texten så att man kan lägga sig idag..

Ha en trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Kitti

Tjohej vännen! :) Fina bilder på flickorna! :) Hur mås det? Bara bra hoppas jag. :) Själv knallar det på. Var i Lule i fredags, men då hade jag benen fulla i spring, var till lassa och utöver det blev det inte så mkt. Tiden räckte inte till. som oftast. Skulle behöva några timmar till på dygnet. :)

Händer annars då? Kramar i massor!

Postat av: Helena

Hej Vännen!



Snygg dator!! Det är väldigt skönt med bärbar då sitter man inte fast. Men jag gör som du, sitter vid stationära oftast =) Det är så bekvämt! Så kan man lasta allt man har runt omkring sig.



Låter skoj med praktik och etik. Finns kurser jag skulle vilja läsa. Får jag inte jobb snart så kan jag tänka mig att läsa lite nån enstaka kurs till. Det skadar ju aldrig :)



Hoppas allt är bra annats. Kram!

2008-09-25 @ 11:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback