I dag har vi skämt bort oss själva...

... vi har nämligen köpt denna i dag!


Den är så fin i vårt vardagsrum... ;-)

Det var egentligen inte ett inköp som vi planerat någon längre tid, men vår "tjocka" tv har den sista veckan bråkat väldigt mycket. Både med ljud och bild så i dag blev vi less på detta och köpte en ny Sony 40 tum..Den känns jätte stor.. haha.. Känns skönt att kunna köpa en ny tv bara så där..

Har fått reda på att jag ska vara på Svedjeskolan under min praktik i vår. Får vara med en tjej jag tycker om väldigt mycket och som är en jätte bra blivande pedagog. Det har verkligen betydelse vem man hamnar med på sina praktiker. Jag har haft tur att ha hamnat med två tjejer som fungerat väldigt bra tillsammans med mig. Så jag är jätte nöjd, men vet de som varit mindre förtust kring detta. Speciellt när man ofta har ett "projekt" som man ska genomföra tillsammans och så.

Har försökt att städa upp lägenheten i dag.. Men kan mest säga att det blev plocka upp och så. Kom aldrig så långt som till damsuga och skura.. haha .. vissa gånger önskar man att man hade en liten två (när man ska städa) men andra gånger vill man ha ett STORT hus.. ;-)

Nu ska jag förbereda mig för "lyxfällan"...

Kommentarer
Postat av: julia

Skönt med ny stor tv :)

Så du ska vara på en skola? eller är de förskoleklass? Jag är så glad att jag får vara med Malin istället för den sura jag först skulle vara med :-)

Postat av: Helena

Äh lyxfällan är ju till för att man ska kunna shoppa lös men klara sig från skulder. Vi har en bra budget som håller nu, vi snålar inte men vet vart pengarna tar vägen. Skippar det onödiga =)

Sen när man ser hur mkt man kan spara vill man nästan inte slösa haha.

2009-04-03 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback