Nyklippt

Har blivit riktigt bortskämd i dag. Har varit och klippt håret, tonat och slingat det lite. De ni.. känns skönt och fräscht nu..

Inte den bästa bilden eftersom jag fotat själv, ser lite mörkare ut än vad det är också. Får ta en bild i solen någon dag.. ;-)

Sedan har jag äntligen blivit lycklig ägare till en Quick kut.. ;-) Äntligen! Tack älskling!!! Blev alfabetet Moxie som verkar följa med över allt när man beställer detta verktyg. Kan inte vänta tills nästa gång jag ska scrappa, men det får jag göra. Inget scrappande förren efter tentan.


Kommentarer
Postat av: Morgan

Såg lite gran ut som någonting både du och barnen kan ha kul med =)



Avvaktar med att säga någonting om håret i och med att du sa att bilden inte gav en rättvis bild av hur det ser ut :P

2009-04-26 @ 08:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback