My Mind´s Eye Magnolia

Mina papper kom tidigare i veckan... *glad* Nu ska jag bara ta mig tid att scrappa lite! OBS de är ännu finare i verkligheten, nu syns ju bara en liten del av varje papper..


papprena är cm 30 *30 cm



Nu ska vi strax ha lite familje mys. Vi har börjat hyra en barnfilm på lördagar och ser den tillsammans innan barnen lägger sig. Förra veckan såg vi Bolt. Vi har också sett Råttatouille och Alvin och gänget. I dag blir det Allas hjälte. Är bra att ha barn för då kan man se alla barnfilmer och ha barnen som bortförklaring. Älskar disneyfilmer.. Blir kul sen när tjejerna blir stor nog att gå på Bio. Gissa vem som frivilligt kommer att gå med dem... ;-)

Kommentarer
Postat av: Julia

Snygga papper!

2009-03-08 @ 20:28:05
Postat av: Helena

Åh vilka fina papper. Skönt att ha så många att välja från! Jag har också börjat samla på mig, nu är det nog dags att göra nåt kreativt från dom =) många idéer som inte blir gjorda riktigt.

2009-03-09 @ 09:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback