T v ä t t h å r k l ä m m a

På förskolan har de diskuterat olika saker och Wilma visste vad en av plastsakerna var...

- "Det är en Tvätthårklämma. " Hon berättade att hon har sett mormor och morfar använda såna när de hänger upp tvätt ute på ett paraply...


Wilma berättade även åt en mamma på hennes förskola att hon ska börja skolan till hösten... hon berättade varför hon skulle få göra detta.
-"Jag ska börja skolan för att jag kan torka mig själv!"

Öhhh.. kanske inte riktigt därför.. haha .. hon är rolig min tjej!

(Ojoj två inlägg  på en och samma dag... , nu får jag ta och göra nå vettigt istället)

Kommentarer
Postat av: helena

hahah ja hon är riktigt rolig Wilma. Har förresten en liten present och både Wilma och Nova något som jag tillverkat när jag jobbat nätter ...något rosa och vitt med tänder!!

2009-05-11 @ 21:21:53
Postat av: susanne

så söt :)

Hopaps ni har det fint

Kram

2009-05-11 @ 21:54:22
Postat av: Julia

Hej hej! Går det bra på vfun?

Postat av: Julia

Allt väl?

2009-05-22 @ 22:03:51
URL: http://holio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback