Idag skulle jag spendera lite pengar på mig själv...

Jag hade planer på att hitta något snyggt att ha på mig i sthlm om två veckor och hitta ett par fin skor. Det är nog det största ilandsproblem som jag har nu.. Hur ska jag lyckas hitta ett par finskor?? Som jag ska kunna gå i ska jag tillägga. Min lillasyster radade snyggt upp alla hennes 1000 skor när jag var hemma hos henne sist men för att inte riskera att bryta benen tackade jag nej till allihopa... :-p Äger inte ett enda par med fin skor.. använder ju mest gympaskor, kängor och i bästa fall någon finare stövel.. Hur som helst efter ex antal affärer hade Wilma hittat ett par nya byxor, Lars två nya tröjor och tjejerna 3 nya hello kitty strumpor och jag inget! Eller ja ska vara ärlig...köpte detta åt mig själv...

 

Nu är Lars ute på krogen med några kompisar, Wilma hos farmor och sover över och Nova sover.. ojoj en hel kväll för mig själv.. Undra vad man ska ta och hitta på!?! Bjuder på bilder på älsklingen också..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback