Examen

Jag har tagit examen! Jag är härmed färdig förskollärare och lärare för skolans tidigare år upp till år 3. Inväntar enbart att lärarna ska rapportera in de sista poängen och sedan ska jag söka ut mitt examensbevis. *jippi* Det känns skönt, läskigt och tråkigt... Blandade känslor med andra ord.

När jag fått examensbeviset då får jag också min rätta lön nu när jag vikarierar inom förskolorna och skolorna i Luleå Kommun. Det verkar finnas mycket med vikariat i alla fall så det känns skönt att veta. Har redan under de få dagar som jag varit ute och vikarierat fått möta mycket varierande arbetsmiljöer, olika "pedagogiska metoder" och arbetssätt som används ute i verksamheten. Både på gott och ont. Känns som att denna nya era av mitt liv kommer vara en lärofylld process.

Har i princip inga bilder från examen då vår kamera är helt värdelös. Dock fotade pappa en del men de bilderna har jag inte sett ännu. Den enda bilden som går att se något på från vår kamera var en bild på kören Snapakademin. Så bjuder på den i alla fall. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback