Nu är vi friska igen!

Nova7v
Lillgumman på pappas födelsedag...(7/10-06)


Åttonde veckan

Så nu har åtta veckor gått … Hjälp vad tiden går fort! Nova växer ju upp och blir stora flickan så fort! I början av veckan när Nova var 7 veckor gammal så skrattade hon för första gången, det låter så mysigt och så sött. *ler stort*  I veckan har vi ändrat oss om Novas namn, vi beslutade oss om att hon ska heta NOVA Maria Jasmine. Så nu är det bara att skicka in papprena.

 

Vi har äntligen blivit friska hela familjen. Känns skönt att inte behöva sitt inne hela dagarna. Nu måste man ta och ta igen allt man missat de sista veckorna så dagarna har varit fullproppade med trevligheter och lite annat! Min älskade sambo har fyllt 24 år så under helgen firade vi honom. Vi har varit på 1 års kalas hon våra trevliga grannar. Sedan har vi hunnit med att gå på en sjalträff och varit en sväng på mötesplatsen. Så roligt att komma ut bland folk igen… *glad*

 

Jag har även varit på efterkontroll. Allt var bara bra, känns skönt att ha gjort bort det nu…

 

Nova har även börjat ta nappen lite granna. Det känns hur bra som helst! Hade i princip gett upp hoppet, men jag prövade i bilen denna vecka när hon grät och hon tog den! Gissa om jag blev förvånad! Nu kanske det blir lite mindre snuttande…*hoppas*

 

Nu till en rolig händelse! Jag fick under veckan min tjugosjunde kusin. Hon var super söt och ska heta Freja. Är rätt otroligt att man fortfarande får kusiner.. *ler stort*

 

Vi har även införskaffat en ny digitalkamera! Dyrt men det känns otroligt roligt att kunna ta lite bättre bilder. Våran andra är ju inte så jätte hel efter en del incidenter… Så nu är det bara att ta och lära sig den…*jippi..nu blir det att fota*


 
kameran
Vår nya kamera!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Grattis till nya kameran! Jag har en likadan och jag är jättenöjd med min. Skönt att ni är friska nu. Inte roligt med sjuka barn.
Det där med vikten är inte kul. Vet hur svårt det är. En slät kopp kaffe med en morot blir väl bra? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback