Förändringar...

Under veckan som varit har jag blivit 23 år gammal..*hipp hipp hurra* :-D Tack för alla gratulationer! 


 gareftermoblerstallersigupp

Nova har blivit 8 månader nu. Var och vägde henne i tisdags då vägde hon 9 135g och var 75,5 cm lång. Hon är en riktigt lång tjej med andra ord.

Sedan har vi fått nytt golv i ett av sovrummen och hallen tapetserad. Detta blev resultatet:

Hallen före, under och efter

                        
              


På måndag rev de ner tapeterna och spacklade längst upp mot taket, på tisdag spacklade han resten av väggarna och målade taket, på onsdag kom han och slipade väggen och spacklade mer och på torsdag satte han upp tapeterna. Hej då våran fula blåa hall! *vinkar* Ska köpa nya hallmöbler så har ej stoppat nå i hallen ännu!

Sovrummet före, under och efter

                   
         


Sovrummet gick fortare! På måndag morgon rev de ut golvet och spaklade det, på tisdag morgon kom han och slipade golvet och la mattan. Så nu har Wilma nytt rum och vi har fått tillbaka vårat stora sovrum..*skönt*

Idag har vi varit till stan för att se Nalle Puh och Nasse på Shopping, men de såg ut som två monster så vi gick därifrån lika snabbt! Sedan kom min morbror med familj förbi med lite kläder och skor som hans minsta vuxit ur. *tack för de fina sakerna* Min kusin från Göteborg som jag inte träffat på ca 6 år var också med, det var roligt att se henne. Efter det gick jag förbi scrappträffen här på porsön och passade på att fynda lite saker..*nöjd*

WilmahylkaNovahylka
Fina flickor

Kommentarer
Postat av: Julia

De blev juh jätte fint;)

2007-04-21 @ 18:54:33
Postat av: Linda

Åh va fint det har blivit. Vilken skillnad i hallen!!! *vill oxå ha*

2007-04-22 @ 09:53:29
Postat av: Minna

Sötungar! Skitsnygg hallen blev, älskar tapeten!

Postat av: Tessah

Jätte fin hallen blev!!!! =)

Kan du inte lägga ut lite du scrappar??? :P *nyfiken* läste att du vart till scrapbok affär:P

kram

2007-04-22 @ 20:58:31
URL: http://tessah.blogg.se
Postat av: therre

näe, vi bor inte i luleå, men jag har en lillasyster på bergnäset o där har jag sett de ;)

fin hallen blev!

2007-04-23 @ 11:33:10
URL: http://www.therre.se
Postat av: Helena!

Ni hade så fin hall när jag var och inspekterade :) skönt att få som man vill. Hade gärna tapetserat om i sovrummet men orkar inte bråka med Lulebo kommer bara bo här ca 2 år till så. Får väl stå ut :) Kul att träffa dig vännen! Kram

2007-04-23 @ 20:17:58
URL: http://helenastrom.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback