Bilder på vagnen

image331
Nova i den nya vagnen

image332
Nu kommer bilden äntligen, har varit lite seg. Den rosa färgen gör sig inte rättvisa på bilderna.

Har vari fullt upp hela dagarna. Med promenader, umgås med vänner, varit på skolan och lekt med barnen. Kvällarna har varit mysig med massor av bra filmer.

Idag har det däremot inte varit så roligt. Har fått börja inse att det är dags att starta ta medicinen min igen, efter varje måltid. Har haft 4 "anfall" som jag kallar det de senaste två veckorna. DET GÅR SÅÅÅ ONT! Brukar börja med att det bränner lite kring magsäcken, sen får jag halsbränna, känns som att jag skulle kunna spruta eld. Vid det här laget brukar jag bli dålig i magen. Bara att rusa och ta alvdeon så att det hinner ta lite innan smärtan kommer. Hjälper dock inte speciellt mycket. Försöker ta medicin men är oftast för sent om det hinner gå så långt. Sen kommer illamåendet väldigt snabbt efter det. Inatt har jag tillbringat min tid på toaletten från ca 03.00 -ca 9.30. Idag var det värsta jag haft hittills. När det gör som ondast sitter man mest ihopkrupen, gråter, spyr och skakar. Vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Jag HATAR (ursäkta mitt språk) verkligen detta och vill aldrig vara med om det igen. Hade planer på att vara på föreläsningar i dag, men när smärtan försvunnit så var det bara att gå och sova. Är så tacksam att Lars är hemma såna här dagar. Hade aldrig orkat ta hand om barnen som jag mådde.

Sen har våra grannar nu flyttat. Känns trist, men säkert ännu jobbigare för dem som lämnar mycket och börjar om på nytt. Ni har verkligen varit bra grannar och vi tycker om er mycket. Hoppas vi ses snart igen. Lycka till med allt nu! *kram*

Till sist en bild på min stora älskling som idag haft det lite jobbigt när en av hennes bästa vänner flyttat.

image333
Vår älskade dotter Wilma - Våran egen solstråle!

Kommentarer
Postat av: Minna

Men ojdå, det låter ju inte alls kul. Vad är det du har? Trevlig helg!

2007-08-31 @ 19:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback