En speciell dag...

Nova åker bil
Nova 6 månader gammal!

Nova blev ½ år (hela 6 månader) gammal! Grattis min lilla stjärna! *älskar dig*

Min lilla stora underbara tjej, gu vad tiden har gått fort! För fort! Hon är redan ½år gammal! Kan inte förstå det.

Idag är det 6 månader sen hon kom och jag blev tvåbarns mamma. Tiden har bara flygit förbi och man har knappt hunnit med att stanna upp. Livet har gått som på räls med alltid något inplanerat på dagarna. Det är fullt upp med två små, men tycker att vi skaffade två barn så tätt är det bästa som vi gjort. Visst vi har inte mycket tid för oss själva just nu, knappt någon men det får man ta. Wilma kräver mycket uppmärksamhet just nu och Nova har kommit in i sin förälskelseperiod. Mamma får inte gå någonstans utan henne. *suck* Men så är det, jobbigt ibland men för det mesta helt underbart. Ångrar inget! Sen att lägenheten i princip alltid ser ut som att en bomb exploderat det får de som kommer och hälar på ta. Jag försöker städa och hålla efter lite varje dag, men vill helst lägga energi på barnen och lite andra saker.

Nova sa ”Papa”den 15 februari…*så duktig hon är* men det har hittills bara kommit en gång.


6 månader
Nova utanför bibiloteket på Kulturens hus

Dagen till ära har vi varit uppe på Kulturhuset inne i stan och lånat hem lite barnböcker från biblioteket. Kan inte säga att det fanns mycket barnböcker kvar att välja mellan. Har haft en mysig dag med familjen…

Sedan har vi börjat rensa lite i barnsakerna här hemma, kläder och saker som Nova inte använder nå mer ska säljas. Lite trist känns det, men ingen ide att spara på sånt det tar sån stor plats. Just nu känns det inte som att det blir nå fler barn här, men vi är ju inte direkt gamla så det är ju inte direkt försent att ångra sig om 6-8 år heller då de flesta skaffar sitt första barn. *ler*

Älskar min familj så otroligt mycket!

Dags att sova lite nu… kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: anna

ååå va fint du fått här inne :)

Postat av: Anna

Maila mig på [email protected]
*kram*

2007-02-20 @ 18:50:00
Postat av: Linda

Hej på er, Gud va söt Nova är, Elis skickar en kramis till henne. Hoppas att vi kan ta en prommis snart igen. Kram på er..

2007-02-20 @ 22:23:01
Postat av: Anna

Hejsan!
Fått ditt mail och jag ska svara på det men jag ska göra middag nu och sen tillbaka till jobbet så det får bli i morgon. Det är ingen stress med tidningarna. Ta med dom till dagis på måndag annars. Vet inte när jag slutar i morgon. Vi kan höras via sms på em. Kram!

2007-02-22 @ 16:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback