Vad tiden går fort när man har roligt!

Gott nytt år på er alla! (bättre sent än aldrig)

Tolvslaget
Nova på Tolvslaget!

 


Så nu var det nytt år igen, tycker att tiden går så himla fort! Wilma sov igenom tolvslaget, det är det tredje nyåret som hon sover igenom. Nova var däremot vaken då så vi var ute på balkongen och såg på raketerna. Nyår firade vi tillsammans, vi myste och åt god mat. Var trevligt förutom att jag hade lite tandvärk. Var inte den enda i familjen som hade ont i munnen. Wilma fick sina två sista tänder på nyårsafton och Nova verkar ha tänder på G.
 
Så vad har man för nyårslöfte i år då? Ja, känns som att det är som för de flesta andra. Nämligen att göra sig av med lite överflödiga kilon. Så hittills har det blivit ett par promenader och nyttigare mat. Sen hoppas vi att vi får vara friskare detta år !

 

Den andra januari fick jag boka akuttid hos tandläkaren. Hade ett hål och en inflammation i min envisa visdomstand som aldrig vill komma upp.

 

I fredags var vi till Leo`s Lekland med några som vi känner. Såå roligt vi hade! Jo, inte bara Wilma utan vi också. Hon kunde ju inte åka själv i alla rutschkanor, men man var ju inte sen med att ställa upp. *blink* Lär bli många besök där framöver! Tyvärr var det svårt att fånga Wilma på bild där, hon var ju inte still direkt. *ler stort*


              
Wilma i bollhavet, Jag och Nova på Leo`s Lekland och Nova i bilen på väg hem!
 


Och så till dagens största nyhet!
Nova kan säga Maaamaaa *så underbart att höra det* Hon har blivit så stor nu på en gång, hon har börjat åla lite efter golvet. Hon vill stå upp 90% av dagen.. *träningsvärk i armarna* Och hon har ätit gröt i en veckas tid nu och hon ÄLSKAR det! *Vart tog min bebis vägen?*


Nästa vecka är det dop. Min bror kommer till oss på fredag… *längtar så* Har inte träffat han sen november 2005! *Evigheter sen med andra ord* I love you and miss you!

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej Jenny. Maila mig så får du lösenordet. Läste förresten att Nova börjat säga mama. Kul! Nora är inte i närheten, hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback