En underbar dag...

Vi började dagen med en prommenad runt sjön. Solen lyste för fullt. Sjön var full av kanoter (kanot-sm) och det var folk över allt. Wilma tyckte om att se alla tält, husvagnar och kanoter som var överallt. Efter lunch for vi och spelade lite fotboll. Här kommer lite bilder från en underbar stund tillsammans.


Nova har börjat vänja sig vid gräs mer och mer..

image281
Idag vågade hon krypa iväg en bra bit från mamma...

Medan Nova njöt av den stora gräsmattan så...
image282
sprang Wilma omkring överallt och sparkade sin boll...

image283
Hon sprang och sprang...

image284
Tills hon blev väldigt trött och sa:

"mamma jag måste ta och sätta mig och lugna ner mig jag är såååå trött!"

image285
Vår gullunge satte sig ner och drack lite vatten..
(vanligt vatten i flaskan)

Sedan ville någon annan smaka...
image286
Lämpligt nog ställde storasyster ner flaskan inom rimligt avstånd...

image287
Åhh vad gott med vatten...

Så här glad blir man när man fått smaka...
image288
Nu ser ni förresten alla tänder (6 st)

Det var lite från oss...

Kommentarer
Postat av: Minna

Åhå, då kanske det blir samma för Nora då ;) Går för fullt på 1-årsdagen. I dag ska vi på kalas hos Oscar. Det ska vara såhär fint till lördag så vi kommer nog bada en del :) Vad ska ni göra?

2007-07-04 @ 07:12:58
Postat av: Minna

Ja, långt! Överallt :)

2007-07-04 @ 18:59:37
Postat av: Minna

Större, ja! Jobbigare, nä - inte ännu... ;) Men jag har ju längtat så nu får jag bita i det sura äpplet ;)

2007-07-04 @ 19:55:37
Postat av: deleine

det är en carry sling laguna... vet inte alls vad den kostar =O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback