3-årskalas

image258


Idag har vi haft barnkalas för våran lilla tjej som blir 3 år på onsdag. Hon har haft så roligt och blev uppvaktad med jätte fina och pyssliga presenter. Som passar perfekt till våran lilla tjej. Tack för alla fina presenter och för ett trevligt sällskap!

image259


Måste erkänna att jag syndade i dag och fikade + åt tårta. Åh god var den kan jag lova! Men det får bli en längre promenad i morgon så ska det nog inte vara någon fara.

image261


Dagen till ära så blev Nova 10 månader också! Att hon redan hunnit bli det. Herre gud, snart är det 1 års kalas också. *ler*


image260

Imorgon bär det nog av till Coop Arena för att se om cirkusen som är i stan har ute djuren. Wilma älskade ju att kika på de förra året så det blir nog minst lika kul i år. Håll tummarna för att elefanterna, kamelerna och de andra djuren är ute...

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis Wilma!! :)
Vilken smarrig tårta. Blir ju inte lite sugen heh.
Vad de växer och blir stora tjejerna, måste hälsa på er efter sommaren så jag känner igen er hehe. Men nu ser det ut som att vi blir kvar i Kalix till november (vi har båda jobb här). Sen kommer vi tillbaka.
Vi hörs vännen. Kram H

2007-06-20 @ 14:57:36
Postat av: Minna

Du tar väl före och efterbilder på viktresan, hoppas jag? Vill gärna se dem sen, isf :) Du kör själv, inget VV eller GI?

2007-06-20 @ 16:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback