Sol, sol och mera sol...

De sista dagarna har solen varit framme hela dagarna och varmt har det varit. Vi har hittat på en massa roligheter och jag ser fram emot denna sommar tillsammans med min familj.

image251
Wilma hoppar och hoppar...

I lördags var vi upp till Arcus camping och lekte i lekparken och hoppade på luftkuddarna de blåst upp...Åh vad roligt vi hade! Träffade min farbror och hans fru där helt oplanerat. Var riktigt trevligt, vi fick se deras nya husvagn och prata lite. Wilma var och kände lite på vattnet också men det var fortfarande rätt kallt.  Sedan åkte vi hem och åt lunch och sedan for vi och såg en fotbollsmatch som flickornas kusin spelade. Efter det så grillade vi och på kvällen tog jag en cykeltur med Wilma runt sjön. Var jätte mysigt att ha med henne. Hon pratade en massa, skrattade och gosade mamma lite bakom ryggen. Bättre sällskap är svårt att få...*ler*

image252
Nova ville också prova hoppa, men hon föredrog att hoppa när hon satt ner.

På söndag var vi upp på storheden och handlade lite. Blev var sin ny mössa eller solhatt kanske det heter. Sen blev det lite mat och så.  Träffade Anna och Nova i lekparken borta vi dem och flickorna gungade och lekte medan vi hann prata lite.. *var roligt med lite sällskap*

Måndag var det dags för promenad i vanlig ordning. Jag gick upp till stan och tillbaka. Sedan var det grillfest på dagis. Mycket trevligt. Snart är det sommarlov för Wilma, bara 2 veckor kvar. Tog en massa bilder men p.g.a. att det var massa andra barn med på bilderna som jag ej har tillstånd från föräldrarna visa, så kan ni ej få se dem. Men roligt hade vi.

image256
Nova med sin pappa

I tisdags var vi på en promenad med Linda, Elis och Lindas syster. Gick tyvärr i tofflor vilket gjorde att jag fick skavsår PÅ ena stor tån. Smart va?

I går var det röd dag och vi var och hälsade på en av Wilmas kompisar från dagis som bor i hus en liten bit bort. Vi var där i ca 4 timmar och flickorna lekte så fint. Var jätte skönt att kunna sitta och prata på verandan utan att oroa sig att de skulle springa iväg. De bodde i ett jätte fint hus...*vill oxå* 
När vi kom hem åt vi inlagd sil, kokt potatis och kokta ägg. Var riktigt gott faktiskt.

image254
Jag och tjejerna sitter och ser på fotboll

Åh i dag har det oxå blivit en promenad med Linda och Elis. Alltid lika trevligt! Sen har jag klippt Wilma lite. Det gick ovanligt bra denna gång. Hon satt stilla. *förvånad*.

Det var lite från oss...

Kram på er alla!                                                                             (glöm inte lämna en kommentar efter er )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder...

2007-06-07 @ 18:52:17
Postat av: Minna

Åh, vilka härliga sommarbilder!

2007-06-11 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback