En helt underbar vecka...

nallarna
Wilma myser med sina STORA nallar

Denna vecka har varit helt underbar! Började med att jag och Wilma steg upp vid sex på morgonen i söndags. Kände mig utvilad och Nova och min sambo hade lite välbehövlig sovmorgon, så jag och Wilma passade på att baka scones till frukost! Här är resultatet av Wilmas första scones bak. Hon var så jätte duktig! *slutar aldig imponera*


Wilmas scones



gungar

Vädret har varit helt underbart större delen av veckan. Soligt och skönt! Det gäller att ta vara på dessa dagar nu.
 Man känner verkligen att våren börjar komma. Vi har varit ute en hel del och lekt hela familjen under veckan...

              
Massor av bus i det underbar vädret. Wilma åker rutschkana, madrass och rider på björnen utanför oss

I måndags var jag och Linda och promenerade runt sjön och sedan gick vi på babysången här på porsön.
I tisdags var vi till bvc på förmiddagen. Nova var hela 74 cm lång och vägde 8870g. :-) Sedan och jag och promenerade lite. Efter att jag hämtat Wilma på dagis så gick vi till mötesplatsen och var där i 2,5 timme.
I onsdags var jag ute med flickorna på förmiddagen. Efter lunch for min sambo och Wilma i väg och handlade. Nova sov på balkongen och jag passade på att röja lite i kaoset här hemma.

sover pa balkong

I torsdags blev det ännu en promenad. *stolt* Sedan åkte vi upp hela familjen och gick på marknaden här i stan.
I dag har jag och flickorna varit upp på baby sången inne i stan. Allt gick super bra. Wilma var helt underbar. Var inga problem på vägen dit, på bussen, där eller på vägen hem.

flickornamina
Mina flickor

Det var lite snabbt från våran vecka. Nu ska jag ta och passa på att lägga mig i tid för en gångs skull. *kram på er*

Kommentarer
Postat av: therre

hejsan. tycker jag känner igen ert barn. tror jag har pratat med din pojkvän (larskens?) på lunar förut.

bor ni på bergnäset? tycker jag känner igen björnarna, fast de kanske finns på fler ställen i luleå :)

Postat av: Anna

Glad påsk kramar från oss till er!

2007-04-06 @ 22:52:33
URL: http://www.novasmamma.blogg.se
Postat av: Ulrika Henriksson

:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback