Valborg...

Nu är våren här, fast valborg hade gärna fått vara lite varmare.
majbrasan
Majbrasan på porsön...

Mina föräldrar var här en snabbis på förmiddagen. Sedan grillade vi och på kvällen gick vi till brasan här på Porsön, men det var så kallt så vi blev inte långvariga. 

Vi har varit till IKEA och köpt nya hallmöbler nu..Så fin hallen blev..Njuter varje gång jag går in dit..*hihi* Var en sväng till Happis i fredags och sedan stannade vi i Kalix på middag.  Under  veckan har vi betsat om våran hallspegel och vårat vitrinskåp i valnöt. Vilken skillnad det blev. *nöjd* Fattar inte att man inte gjort det tidigare.

Hmm vad mer har hänt. Min sambo har varit ledig från fre-i dag så vi har fått mycket tid tillsammans. Jag har hunnit med att scrappa lite också..Gu vad roligt det är! Tack Anna för att du introducerade scrapbooking för mig. *ler*
 


Till sist lite bilder på mina älsklingar!

Novamedmobil
Nova leker

Wilmapavalborg
Wilma på valborg

Novapavalborg
Nova på valborg

Novaopappapavalborg
Nova och pappa

Kommentarer
Postat av: Minna

Men! Bilder på nya hallen, tack! ;)

Postat av: Helena

Trevligt med majbrasa här i området, synd att jag missade den. Vilka fina bilder på tjejerna :)

2007-05-04 @ 18:16:38
URL: http://helenastrom.spaces.live.com/
Postat av: Anna

Ja, hallen vill vi se och naturligtvis så måste du visa dina scrapalster!! Alltid roligt att inspirera nån annan. :) Hoppas allt är bra med er!
Kramar!

2007-05-06 @ 22:22:50
URL: http://www.novasmamma.blogg.se
Postat av: Heidi

Kort på hallen tack ;) Ser att de är ett par förre mej som också efterlyst det! :)
Kul med ikea, vill och måste dit snart! :D

2007-05-07 @ 11:47:03
URL: http://heidik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback