Tomten kom tidigt i år...

...fick nämligen denna av min sambo i går...

image386
*älska*

Nu var de ett tag sen jag uppdaterade igen.. vad sämst jag är på detta.  Ojoj... Har haft VÄLDIGT mycket att göra och lite med tid. Den gamla lägenheten är nu besiktad, känns väldigt skönt att ha gjort bort det. Flickorna har avlöst varandra med sjukdommar den sista tiden så har nästan alltid haft ett barn hemma. Därför har det blivit många långa kvällar och ibland nätter med pluggande för att hinna med allt. I går lämnade jag in en rapport som jah kämpat med ett tag. Det kändes OTROLIGT skönt att ha gjort bort det nu... Kan som andas ut ett litet tag för nu är de inte så mycket kvar av denna kurs.

image388
Har färgat underhåret mörkt... kanske inte syns såå jätte bra på denna bild. Men är supernöjd!

Var till sunderbyn med Nova i tisdags för att återbesök. Hon vägde exakt 10 kg med kläder på så lite uppåt har de gått på vikt sidan..*glad* och hon vad 83,5 cm lång. SÅ hon är ju en lång och smal tjej. Ska på återbesök i februari sen eftersom de tycker att hon är lite tunn och de vill ha koll på hennes vikt. Fick i går vara och handla in dubbla yllesockor och en innervante i ylle för att hon blir så kall när hon är ute. Men nu ska det väl ändå vara bra. Vill ju inte att lillgumman ska frysa.

image387


När vi var på sjukhuset träffade jag en kompis som precis fått reda på att hon hade cancer. Hon skulle opereras i morgon och till råga på allt är hon gravid så de kommer att ta ut bebisen som då är i v.32. Mina tankar kommer vara hos henne denna vecka. Man får verkligen en tankeställare på hur allt kan förändras på en enda dag.  *Tänker på er*

Ska och handla julklappar nu... kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va fina ni är båda två, och vilken nice telefon du fick av tomten*S*
Tufft för din kompis, hoppas att det går bra för henne och hennes bebis. Sköt om er.. Vi måste ju träffas snart, är så nyfiken på erat nya hem..
Kramisar i massor!

2007-11-29 @ 10:29:34
Postat av: Tessah

Hej gumman!
Tänk Nathanael väger 9,5kg och är över 2 år och dom säger ingenting om honom.
Konstigt att dom är så på i luleå.
Jobbigt för din kompis, hoppas de går bra för dom.
Vart jättefint håret ditt :)
Tänkte ta mig mot luleå nått när vi får igång våran bil.

Ses *kramen*!

Postat av: Anonym

kul att komma åt din blogg igen!
Tråkigt med din vän... blir så ledsen av sådant. Hoppas verkligen att allt går bra.
Kram Susanne

2007-12-06 @ 09:43:11
Postat av: Sofie

Vilken läcker mobil :)

Har utmanat dig på min blogg :)

2007-12-10 @ 21:02:08
URL: http://sofiiiegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback