Rock, bus, skola, träning och minisemester...

image342
Min lilla busunge...

Nu har det gått lite över en vecka igen sen jag senast uppdaterade. Jag har hunnit med att avsluta första kursen i skolan och påbörjat den andra. Sista uppgiften blev färdig i söndags så jag höll min egen deadline.

Förra helgen var jag på Lördagsrocken i Kulturens hus med Therese. Vi såg på Morgan i våran basgrupp som spelade med sitt band. Två timmar med Rock/Hårdrocks musik.. Det var faktiskt väldigt roligt att komma iväg en sväng fast musiken inte alla gånger föll mig i smaken.

I söndags var vi sedan till Wilmas dagiskompis Miriam som fyllde 4 år.

image343
Vår stora tjej... (i ständig rörelse)

Sedan har hela veckan varit full med skola och träna. Har tränat varannan dag sen vi köpte crosstrainen. Det känns som väl använda pengar. Det har även blivit en del promenader.

image355
Våra underbara barn...

Sedan har vi varit till Piteå Havsbad. Vi har badat, bott på hotel, ätit gott och haft roligt! I morgon fyller min älskling 25 år och vi passade på att fira hans födelsedag 2 dagar tidigare. Mysigt hade vi hela familjen. Här kommer lite bilder från våran underbara kväll i går...


PITEÅ HAVSBAD 5 Oktober 2007

image345
Jag och min älskling

image346
Jag och Lars

image352
Nova innan middagen

image347
Lite av den goda maten

image348
Läsk och vin...


image349
Wilma njöt av varenda tugga...

image350
Nova åt och var nyfiken på allt som hände omkring oss...

image351
Syskon puss...

image353
Jag

image354
Min älskling

image344
Barnen sover tillsammans



Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud vilka fina bilder. Helst dem på dig. Supersnyggo! Hoppas att vi hinner ses ngn dag... Kram

2007-10-07 @ 21:48:31
Postat av: Kitti

Helou! Kikat in på mig nåt? :P Lämna ett spår, vettja! :D Ni verkar för övrigt haft jättetrevligt på Pite Havsbad. För oss blir det London nu i månadskiftet! Härligt! :D Kramar!

Postat av: Minna

Men ooooohh, vilka fina bilder på er! Vad snygg du är! Och jag gillar den på Nova. Strike the pose, eller nåt ;) Duktig du är som motionerar så mycket. Maten ser VRÅLGOD ut! Verkar som ni haft en trevlig helg.

2007-10-08 @ 20:49:29
Postat av: Kitti

Tjoho!
Vi blir borta ons - sön v.44. Det ska bli härligt! Full av förväntan! :D ska jag vinka från The London Eye? ;) ;) *kram*

2007-10-09 @ 10:12:31
URL: http://mkitti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback