Ägare till en ny crosstrainer...

I går köpte vi en crosstrainer DENNA!
http://www.teamsportia.se/produkter/traning/stryketraning/extreme-fit-ct-619/

Mycket händer hela tiden här. Har som sagt fullt upp med skolan och nästa vecka börjar en ny kurs så de sista sakerna för denna kurs ska börja bli klara nu. Har en uppgift kvar ganska stor en men förhoppningsvis så ska den vara färdig på söndag. Det är planen i alla fall. (Har till onsdag på mig)

Kommande kurs innehåller bara 3 böcker + någon artikel samt läroplanen. Så det känns skönt att det inte är sååå mycket litteratur men det beror nog helt och hållet på att vi kommer ha två veckors praktik (v.42-43) Åhh redan..Känns lite tidigt, men samtidigt skoj!

I tisdags var jag, Linda och Leila ute och åt lite på Roasters UTAN barn. Var jätte trevligt tjejer! Det får vi absolut göra fler gånger!

Idag har jag varit till skolan på morgonen med Wilma och lämnat in kameran som vi lånade till vår lilla filminspelning. Sedan har jag varit på en lång och uppfriskande promenad efter lunch. Känns skönt att komma ute och röra på sig. Efter det åkte vi och införskaffade lite mat...

Nu sover båda barnen och jag ska försöka få något vettigt gjort...

KRAM på er...

Kommentarer
Postat av: Kitti

Hej vännen!
Har du varit o kikat in hos mig o bloggen? :D Kramar!

Postat av: Anna

Hallåj! Hoppas allt är bra med er och att vi kan ses snart.
Kram!

2007-10-04 @ 11:53:58
URL: http://novasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback