Ett år äldre...

Fyller 24 år i dag.. är ju inte klokt, snart är man ju gammal.. ;-) Tycker att det var nyss jag fyllde 20 år och fick min lilla Wilma. Men det var ju ett tag sen nu. När folk frågar hur gammal man är ..känns de som att man måste tänka efter ett tag för annars skulle jag säkert svara 20 på en gång. Hehe.. har inte haft tid att fylla år sen man blev mamma.. då stannade tiden upp.. ;-) Inte för att jag har något emot att fylla år utan jag hänger helt enkelt inte med. Få se hur länge det tar att få in att jag faktiskt är 24 år nu.

Fast dagen till äran blir det nog inte speciellt mycket firande och hade ni tänkt komma förbi så måste jag meddela att jag inte kommer vara hemma så mycket. Jobbar nämligen till 17 i dag.. och sedan är det ju redan dags för middag och nattning av flickorna. De lägger ju sig så tidigt så man hinner knappt se dem på dagarna nu när man jobbar heltid.. är väldigt tacksam över att jag pluggar nu och inte har ett heltidsjobb hela tiden. Blir bättre sen när barnen är större för då är de ju vaken lite längre så då hinner man ju träffa dem...

Ha en underbar dag och passa på att vara ute i detta underbara väder...
------------------------------------------
Lägger in några bilder

image447
Hur blött får de vara på en förskolegård?? Är ju nästan en bassäng...
Vattnet går nästan upp till skaftet på Wilmas stövel...

image448
Wilma myser med nallen hemma efter en lång dag

Och sist men inte minst.. måste jag tacka för alla gratulationer.. både här på bloggen, sms, telfonsamtal, mail och gulliga grattiskort. Det har varit väldigt uppskattat. Tackar sååå mycket för att ni tänkt på mig... :-)

Kommentarer
Postat av: Minna

Grattis på födelsedagen!

2008-04-16 @ 14:21:23
Postat av: susanne

grattis! tänk så ung du är :) och har hunnit så mkt!!! Kram på din dag

2008-04-17 @ 20:29:46
Postat av: Sofie

Grattis i efterskott! :)
Hoppas du hade en trevlig födelsedag.

Kram/Sofie

Postat av: helena

Grattis vännen! =)

2008-04-20 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback