Tankspridd...

Nu är praktiken slut och vi kan återgå till vardagen igen. I lördags såg lägenheten helt upp och ner ut och jag kände att det var bara att sätta igång. Minsta tjejen vaknade FEM på morgonen. så det tog 3 timmar att piggna till innan städningen, men sedan städade jag och plockade hela tiden. När de var klart fortsatte vi att plocka till utomhus och sedan grillade vi för första gången i år. Nu är våren kanske här ändå!?! Mina föräldrar och min lilla syster på besök på eftermiddagen och det var riktigt trevligt. Jag och Wilma såde lite frön också så få se om vi får dem att överleva...

I söndags var jag till en barndomskompis. Vi pratade gamla minnen, nya händelser, inredning m.m. Såg på gamla bilder. Sedan var jag ute och lekte med barnen.

I går hade jag fullt upp. Har äntligen tagit tag i att sätta upp mig på vikareförmedlingen. Dags att börja fixa lite pengar till sommaren. Avbokat ett medlemskap och lämnat barnen. Sedan begav jag mig till stan en promenad på ca 1 timme. Handlade..... och köpte nya linser. Underbart! Sedan blev det ju en promenad hem, på vägen hem gick jag förbi en kompis som fyller år och gav henne lite blommor på hennes dag, men hade inte tid att stanna någon längre stund utan fick gå till förskolan för att det var dags att hämta de små.

Det var i går jag var tankspridd.. missade nämligen föräldrarmötet i går.. Grr.. hur kan man ha glömt bort det??? Jag menar det var ju viktigt, vi skulle få se de nya lokalerna som förskolan ska flytta till och allt.. *suck*

I dag har jag framkallat lite bilder så att jag ska kunna göra klart Novas första år.. Har inte så mycket kvar nu.. Åhh så roligt att scrappa. Köpte ett nytt album i går för det förra har blivit fullt..

Nu ska jag ta mig en promenad och sedan ska jag hämta mina små ögonstenar..

Kommentarer
Postat av: Linda

Återigen, tack för besöket och blommorna! Så gulligt av dig att komma ihåg mig. *kraaam*

2008-04-22 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback