Luleå kalaset

I tordags bestämde sig jag och tjejerna för att åka upp till stan för att kika lite på Luleå kalaset. Vi tog bussen in och var det lek i stadsparken som gällde. Strålande solsken var det på dagen med ca 25 grader varmt i skuggan.



Flickorna gungar tillsammans


Leker i stadsparken


Nova älskar att åka rutchkana


Wilma går på lina


Wilma äter banan innan vi åker hem

På kvällen åkte jag och Anna upp på stan för att gå på RIX FM Festival som var i stan. Vi hade väldigt trevligt, var roligt att ses igen vännen. Det blir alldeles för sällan! Vi såg på Andreas Johansson, Alcazar, Sonya Aldèn, Nordman och Brolle. Tyvärr regnade det en del i början och var lite blåsigt och kallt. Hade gärna haft samma väder som den förmiddagen.



Andreas Johansson uppträder


Anna


Brolle uppträde - kvällens publikfavorit


Innan vi åkte hem igen gick vi förbi denna ståtliga båt och kikade på den. Den är verkligen fin!


Ostindienfararen


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag har ju glömt blogga om vår kväll på stan! Dahhh, hur glömsk får man bli?! Nåväl, jag gör det i veckan. Just nu har jag för ont i ryggen för att kunna sitta nåt mer. Tack igen för en rolig kväll min vän! Vädret hade kunnat vara bättre men det var ändå mkt trevligt. Vi måste ses nån dag. Har trevliga nyheter till dig... (du vet nog vad det gäller) kramkram

Postat av: Anna

Hihi, hemligheten ska besiktas idag...Håll tummarna!

2008-08-07 @ 10:17:30
Postat av: Linda

tjena! är hemma igen. Ringer dig ngn dag så kanske vi kan hitta på ngt.. E lite trött, men annars mås det bara fint. ha en trevlig helg!

2008-08-08 @ 12:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback