Var på IKEA i går!

Blev en del inköp.. är sååå nöjd! Nu har vi en billy bokhylla i ek, med 4 dörrar, 4 glasskivor och spotligt i. Nya lampor och annat smått och gott. Bilder kommer sen.. :-) Men det är en sån här..


Fast våran är ännu finare för vi har ju lite mer grejer till och i. Byggde ihop allt i går, men har inte hunnit lasta in allt ännu. Supernöjd med alla inköp.. Wilma och Nova stannade i Kalix när vi var och handlade på IKEA. Kändes konstigt att åka bort så långt utan dem...Dags att klippa navelsträngen snart? De hade då inte saknat oss de minsta och de hade planer på att stanna där över natten, men vi ville ju hem och bygga ihop möblerna..

Köpte förresten nya skor i går med. Jag ett par och min sambo två. Och vet ni vad, det blev inga joggingskor denna gång.. hihi... *ler* Jag som brukar ha såå svårt att hitta skor hittade ett par... *jippi*


Jag och tjejerna är fri från förkyldning nu.. Min sambo är fortfarande lite förkyld, men tycker att det borde försvinna snart eftersom han fick det före mig. ;-)

Återigen en bild på våra Dalior eftersom det inte dög att visa dem brevid en 5 krona så kommer nu Dalian brevid Wilma.


Nu ser du väl hur stora de är?? *ler*

Sedan har vi varit i lekparken i dag och lekt en hel del. Jag har lagt in en del bilder på Nova i inlägget nedanför när hon håller på att baka kakor.

Den sista veckan har vi fått en del saker bl.a. ett tv-rumsbord i ek. Vilket uppskattades otroligt eftersom vi var ute efter ett nytt. Var ett litet och sött bord i lagom höjd. Mormor och morfar har passat barnen och hjälpt till med försäljningen av den gamla bilen. Sedan kom svärmor förbi med en hel hög med leksaker som hon fått av sin granne för att ge till oss. Nu har nog Wilma barbiedockor så det räcker.


Barbiedockorna som Wilma fick... sen var det MYCKET andra saker med!

Som vanligt på lördag så bjöds det på lördagsgodis i denna form...


MUMS MUMS
(Banan, äpple, päron, vindruvor, galia melon, gul kiwi och russin)

Kommentarer
Postat av: julia

riktigt fina blommor!!<3

Postat av: deleine

Ojoj här händer det grejer =O)

2008-08-31 @ 19:00:45
URL: http://deleines.blogspot.com
Postat av: Anna

Kolla min blogg, du har fått en utmärkelse! :) kram!

2008-09-03 @ 22:07:29
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: deleine

Du är nominerad, kolla min blogg så får du veta mer.

2008-09-04 @ 09:39:18
URL: http://deleines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback