En snabb uppdatering...

De senaste dagarna har varit otroligt bra. Vi har spenderat mycket tid med varandra som familj. Vi har haft besök av min sambos pappa och av vänner från Jönköping. Lite bilder från våra dagar...


Wilma spelar och sjunger för oss...


På kvällarna har flickorna börjat vara vakna längre vilket har inneburit en hel del familjemys på kvällarna.


Nova


Wilma dricker en fruktdrink samtidigt som hon ser på "Alvin och gänget"


Ringde på dörren i går och våra grannar gav oss dessa.
Trevligt, synd bara att vi inte äter marsipangrisar,
 men de är ju söta och det är tanken som räknas ;-)


Fyra vänner leker och har kul...

Skriver kanske mer i morgon om jag ha tid över, nu får ni nöja er med lite bilder! Hoppas alla får en trevlig nyårsafton!

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad gott med marsipangrisar!! Dom från Sunderby folkhögskola är ju klart bäst! :) mums

Jag ska inte jobba förrän den 9 januari så vi god tid kvar. Jag hör av mig nästa vecka för den här veckan är ganska fullspikad. Gott Nytt År kramar i massor från oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback