Jul, jul strålande jul...



Jag njuter av varje dag som man spenderar hemma. Älskar att det är så mysigt och julpyntat här hemma. Detta är julstjärnan som vi har i vårt sovrumsfönster. Den lyser verkligen vackert!



Julgranen står pyntad och klar i vardagsrummet. Nova älskar julgranen. Hon går dit direkt på morgonen och ska tända den. Sedan håller hon på och leker lite väl mycket med julgranskulorna. Men det är väl sådant som hör till. Var i alla fall väldigt roligt att alla 4 hjälpte till att pynta granen i år.

I dag fick jag veta att flickorna visst ska ha luciatåg på förskolan, de har dock inte bestämt dag eller tid ännu. Men de har börjat träna på sångerna. Wilma har gått runt och sjungt hela dagen.

Idag var det då dagt för den årliga fotograferingen till årets julkort. Denna gång var inte ett dugg lättare än tidigare. Måste dock säga att vid såna här tillfällen är jag glad att det bara är två barn som ska fastna på ett kort samtidigt. Hur gör ni som har 3 eller flera.. Ojoj.. tyckte detta tog nog länge.



Nova tyckte att det var jätte roligt att fotas vissa stunder...


Wilma tyckte om att göra grimaser...



Efter ett tag blev det dags för mutor...


Sedan började fotorna bli bättre...
flickorna tittar samtidigt in i kameran... *jippi*



SOM VANLIGT VISAR JAG INTE BILDEN SOM SKA VARA PÅ JULKORTEN...






Kommentarer
Postat av: julia

så söta :)

Postat av: Julia

Du är utmanad kära syster! Kolla blogg för att se hur du ska göra! Pusspuss/J*

2008-12-07 @ 13:37:47
URL: http://juliaawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback