Stressig dag...

Dagen började med att jag och tjejerna gick till förskolan. Väl där lämnade vi Nova medan jag och Wilma gick vidare till vårdcentralen. Där vi skulle träffa en läkare som skulle kolla upp Wilmas munsår som vägrar försvinna. Fick en salva utskrivet som vi ska smörja på i en vecka. Läkaren passade även på att kolla Wilmas hals eftersom hon hade halsfluss för ca 6 veckor sedan och de lätt kommer tillbaka. Var inga bakterier i halsen! I natt har Wilma varit upp en miljon gånger och sagt att hon måste kissa, men de har inte kommit något så vi passade på att ta ett odling också. Allt detta tog ca 2,5 h vi gick snabbt hem en sväng och hämtade lite saker och sedan vidare till förskolan. Efter det åkte jag upp till stan för att köpa medicinen och kika lite runt efter en tröja. Hittade inte någan jag verkligen ville ha. Får åka upp en sväng senare i veckan, men hittade ett halsband och ett par öronhängen dock. ;-) Nu är jag hemma igen och ska strax hämta de små och bege mig till skolan. Japp, ni läste rätt! Jag fick ett möte med min handledare inplanerat i sista sekunden så det får tjejerna följa med på...

Sen blir det handla lite, laga mat och den vanliga kvälls proceduren. Syrran glöm inte maila mig i kväll...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback