Trötter.. *gäsp*



Jag är trött i dag.. vill helst lägga mig och sova.. Det är blött och slaskigt ute, jag tycker inte om det vädret. Fick börja morgonen med att rota fram stövlar och galonisar som jag trodde skulle få stanna i förrådet nu tills våren.. men inte det. Vill inte att det ska vara blött och halt ute.. vill ha snööö.. helst kramsnö så vi kan göra en stor fin snögubbe!  Över ser ni en bild på min söta snögubbe som jag inhandlade för något år sedan. När jag såg den var jag bara tvungen att köpa den.. Sååå söt! ;) Har jag nämt att jag tycker om julen??? *ler*

Julkorten är nu postade känns skönt att ha fått iväg dem, ni kanske får se lite av dem i nästa inlägg. Vill att de ska komma fram först innan jag visar mina underbara skapelser.. haha.. nä, men jag vart faktiskt väldigt nöjd med dem i år.

Nu borde jag sitta och skriva på min sista skriftliga examinationsuppgift eftersom mitt mål är att den ska vara klar på fredag, men det går segt! Visst jag har kommit i gång, men motivationen finns inte! Kanske för att den först ska in den 13 januari. Men det skulle vara så skönt att vara klar på fredag! Motivation... hallå... var är du???

Nä, ska försöka anstränga mig till att plugga nu.. kram på er alla!


Några tomtar.. eller Uubbar som Nova säger.. *ler*



Kommentarer
Postat av: Helena

Läs Motivationen blåser alltid bort vid jul. Själv fick jag aldrig nå gjort då :) Spännande å se erat julkort. Mkt fina Uubbar!!

2008-12-17 @ 16:43:33
Postat av: Anonym

Fick korten idag! Jösses vad fint, både kortet och tjejerna på kortet ;)

2008-12-17 @ 18:16:20
Postat av: Anonym

/Helena

2008-12-17 @ 18:16:39
Postat av: Morgan

Men om det är kramsnö så måste de ju vara varmt ute, och då blir de ju slask och blött :P

Postat av: Helena

Måste ju säga att henrik sa också att kortet var fint när han kom hem igår :) man blir så glad av jul kort! Bra att du fick lite gjort, mendu ligger ju ändå rätt bra i tid, 13 januari är ju långt borta! men man vill ju gärna vara "fri" under julen! ha d bra gumman. kram

2008-12-18 @ 11:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback