Julkorten...

Nu tror jag att de flesta fått sina julkort och de som inte fått de får nog dem i morgon så tänkte visa några av årets julkort. Här nedan på bilden står några av dem och torkar i vitrinskåpet innan de postats till sina framtida ägare.. Blev nöjd med alla korten och de kändes nästan lite konstigt att skicka iväg dem.. haha.. Hoppas i alla fall ni som fått kort blev nöjda. I år måste jag se till att skriva upp de vi får kort av eftersom det alltid är svårt att komma på vilka man ska skicka till och jag vill att alla vi får av i alla fall ska få av oss. :-)




I går var vi äntligen och hälsade på hos Linda, Martin, Elis och Gustav vi blev bjudna på glögg och kakor. Var väldigt trevligt som vanligt! De hade fått det jätte fint i sitt nya hus. :-) Vill också ha hus, men de vet ni ju redan.. för jag har sagt det minst en miljon gånger... :p

I dag har jag faktiskt haft en väldigt effektiv dag här hemma. Jag har pluggat ganska mycket, hunnit med att städa en del, tvätta och sen har jag klippt Novas lugg. Först ville hon inte, men sen sa jag att hon fick en pepparkaka om hon satt stilla. Jag kan garantera att hon satt som en staty enda gångerna hon rörde sig var när hon sa "färdig?!" Sötungen... hon är ett riktigt litet kakmonster!

Nu är det inte länge till jul, de sista julklapparna ska inhandlas i morgon! Ska bli kul! Jag älskar att handla julklappar.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Älskar att handla julklappar, och i julrushen dessutom!!! ja hej bara hej, det trodde jag faktiskt inte :P

Postat av: julia

Jag gillar också att köpa julklappar.. men inte när det är stora vattenpölar överallt.. :(



Jag fortsätter också med mitt tjat/drömmande om hus ;-)

2008-12-19 @ 09:05:59
URL: http://holio.blogg.se/
Postat av: Katja

Tack så jättemycket för julkortet och bilderna på tjejerna.

Har lagt upp de få bilder jag lyckats ta på Cruella idag hoppas Wilma gillar dem :)

Det blir projektledning till våren för mig, eller den startar den 17 januari tror jag.



Ja Calle säger väl resten eftersom ni sitter i telefon nu :)



Kramar.





2008-12-19 @ 18:41:40
URL: http://chibikessaku.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Super fina kort, önskar jag också kunde göra såna!

2008-12-21 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback