Blev utmanad...

av Anna. Så detta blir andra inlägget på en och samma dag!

Beskriv först reglerna. Svara på alla frågor. Välj ut sex personer som du vill ska svara, utmana dem i sina bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig få veta när du har svarat på din.


5 saker som finns på din att-göra-lista i dag
* Laga mat
* Vika tvätt
* Åka upp på stan
* Cykeltur med familjen
* Rix fm festival?

För tio år sen gjorde jag
För 10 år sedan...hmmm 1998...Då var jag 14 år och bodde hemma i Kalix hos mina föräldrar. På den tiden bestod mitt liv av basket, basket och ännu mera basket! Var det inte träning så var det match. Onsdagar var den enda dagen utan basket aktiviteter och då hade vi idrott med skolan. Det var tider det! Jag saknar basketen, att träna så mycket och laget som vi hade då. Vi var riktigt bra. Vi vann det mesta och spelade bl.a. ungdoms SM och åkte runt i hela Sverige och spelade. Jag var ett stort fans till Plannja Basket, jag var på nästan varje hemma match de hade. Nu nästa månad inskaffas ett årskort på gymet så nu är det dags att komma i form igen.


Ställen som jag bott på:

* Föddes på Kalix BB, men bodde mitt första år i Övertårneå.
* Flyttade sedan till Boden när jag var 1 år.
* Sedan flyttade vi till Luleå.
* När jag var 3 år blev det slutligen Kalix.
* Där bodde jag tills jag var 17 år och flyttade ihop med min sambo i en fin 2a i Kalix.
* Tre dagar efter studenten åkte flyttlastet till Luleå och en liten 3a på Porsön.
* Sedan flyttade vi till en större, billigare och finare 3a här på Porsön i maj 2005.
* Och nu bor vi sen i november 2007 i denna 5a på Porsön på nedreplan med egen gräsplätt.

Fem saker som jag skulle göra om jag vore biljonär:

* Betala bort lån
* Resa och se världen
* Bygga ett drömhus, med stor tomt och nya möbler!
* Spara pengar för att trygga barnens ekonomiska framtid.
* Köpa båt

...och mycket mycket mera!!!

 

Personer som jag vill veta mer om:

* Orkar inte utmana någon...Men ni som vill får svara på samma frågor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback