Hemma igen...


Nu är det sommar på riktigt

...efter en vecka i Kalix. Har varit där och umgåtts med min bror, hans tjej, min syster och mina föräldrar. Var supertreligt att se min storebror igen. Blir alldeles för sällan som vi ses. Wilma är som vanligt helt såld på honom och vill flytta ner till Kalmar på en gång, medan Nova var ganska avaktande. "Nääääääää" var hennes vanligaste ord under veckan. ;-)

Vi har haft fint väder hela veckan och det har blivit mycket lek, bad i pool och stand.

Nu är vi hemma igen och strax ska jag och flickorna bege oss till stan för att kika på vad luleåkalaset har att erbjuda.

Orkar inte skriva mera nu men slänger in en del bilder från veckan som gått.



Syskonmys


Ny bil


Nova badar


Wilma


Vattenlek


Ute på gården


Wilma leker på mammas gamla förskola


Ute lek


Flickorna kör båt


På stranden


Wilma badar


Det var ett litet urval av bilder från veckan som gått

kramar från oss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback