Min lilla syster börjar bli stor...

I fredags bar det av till Kalix. Kom dit på kvällen och vi hann inte med att göra så mycket. Tycker att man har så mycket saker med sig alltid när man ker bort med barnen. Utifall att... men man använder inte ens hälften av sakerna, men man skulle ju kunna göra det..

I lördags var det Kalix dagen. Vilket jag hade sett fram emot, men vi tyckte inte alls att det var något. Vart var allt folk? Brukade vara mycket större när jag var mindre.. Vi var där på förmiddagen. Tidningarna som tyckte att det var en underbar folkfest kan inte varit där samtidigt?!? Men kanske tar ett tag för festen att komma igång och efter ca 1,5 timme på staden *uttråkade* gav vi upp kalixdagen och åkte hem till mina föräldrar för att äta lite. På eftermiddagen umgick vi lite grann med mina föräldrar och min mormor.

I söndags hade min kära lillasyster konfrimation. Åhh.. så de flesta bilder i dag kommer vara på henne eftersom hon varit huvudpersonen i helgen. *love ya* På söndag kväll skulle jag träffa Sofie som jag inte sett på evigheter, men hennes farmor blev dålig.. *tänker på dig gumman*

Lite bilder...


Min syster



Julia och Malin
(Syrran och hennes bästis som nästan känns som en extra syster
de har funnits sida vid sida i 12 år)



Julia och hennes konfrimationsledare Elin
(Elin som även råkar vara en klasskambrat till mig...sammanträffande!!!)



Wilma klättrar



Nova tycker om att hoppa


Syskonen hoppar tillsammans i solen

Nu håller vi tummarna för bra väder i veckan.
Det är massvis med saker som vi ser fram emot att hitta på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Syrran va fin du är ! älskar dig <3

Postat av: Julia

Vad fina bilder :) Klart vi ska ses! Jag är nog bara upptagen imorgon på dagen.. annars har jag veckan oplanerad. Hoppas ju förstås på att man får åka in till sunderbyn snart, men frma till dess lever jag så normalt som möjligt :)

2008-07-01 @ 21:54:21
URL: http://holio.blogg.se/
Postat av: deleine

Fina bilder. Tråkigt att kalixdagen inte var någon hit. Vi har också varit på konfirmation men de bilderna kom aldrig ut i bloggen.

2008-07-02 @ 10:04:12
URL: http://deleines.blogspot.com
Postat av: Linda

Tjena, fina bilder som vanligt. Vi (jag och elis) åker upp till byn idag och blir där i ett par dar, kan höra av mig när vi är tillbaks i stan. Förmodligen i början på nästa vecka, då kanske vi kan ta en lekstund i parken eller ngt?! Ha det fint och njut av solen..

2008-07-02 @ 15:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback