Bortförklaringar...

De senaste dagarna har jag märkt att det alltid finns en bortförklaring till att inte plugga.. ;-) Det har diskas, städats, tvättats, jag har varit med barnen väldigt mycket o.s.v. pluggat lite till andra uppgifter än tentan och så bloggat *blink* Nää har faktiskt läst väldigt mycket till tentan, men kunde har tagit ännu mer tid till det.  Fast har ju två kvällar till på mig.. Känner mig väldigt nervös.. men de är väl kanske ingen nyhet direkt.

I dag hade min sambo sovmorgon så jag och flickorna gick ut och lekte lite så att han skulle få sova bättre. Så mysigt att ha en egen liten tomt som man kan vara på. Längtar till sommaren.. Lite bilder från dagen...

image437
Wilma


image440
Nova


image441
Wilma inser att hon vuxit ur våran minsta pulka

image442
Så hon tar och drar lillasyster i den istället

Kommentarer
Postat av: Linda

Så söta de är småtjejorna!!

2008-03-27 @ 21:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback