En tripp till Kalix...

....blev det blivit i helgen. Vi åkte dit i går och hjälpte min mormor att flytta till en lägenhet inne i stan i Kalix. Super fin lägenhet! Nästan så att man själv skulle vilja tränga in sig i den ;-)

Jag känner mig frisk nu hostan verkar ha gett med sig. Det känns så skönt! Wilma var hemma större delen av förra veckan då hon plötsligt en dag svällde upp på ena kinden och fick hög feber. Visade sig var streptokocker och hon fick penicillin utskrivet. Hon blev bättre redan efter en dag. *skönt*

Har precis kommit hem från Kalix nu och jag håller på att plocka lite här hemma. Slog nyss på tvättmaskinen och slängde sedan ut en massa saker från klädkammaren *ska städa upp där var tanken* och har möblerat om lite snabbt i sovrummet. Jag har varit väldigt effektiv i kväll, men måste göra en hel del grejer för nu ser de ut som ett bombnedslag i hallen..haha.. brukar ju vara något rum som blir hårt drabbat när man fixar i ett annat rum.

Min bror blev gammal i lördags! GRATTIS på din 26 års dag! Kramar från oss alla, synd att vi inte kunde vara där och förgylla din dag! *saknar dig otroligt mycket*


Här är några bilder från helgen


Vid vattnet i mormors gamla hus



Nova ute på gården


Wilma trampar på i frosten


Var och tände ljus vid morfars grav i går


Det snöade i dag i Kalix och Wilma var fast besluten om att göra en snögubbe. Ja, man tager det man haver och detta blev resultatet. DEN FÖRSTA SNÖGUBBEN!
(och kanske den minsta)


Kommentarer
Postat av: Carl-Oskar Westman

Åh vad söta dom är tjejerna. Du får ge dem en stor kram från mig!

Postat av: Helena

du är utmanad! kolla in min blogg

2008-11-05 @ 17:22:03
URL: http://helenastrom.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback