Julklappar...



Igår kväll var vi ut en sväng och handlade lite mer julklappar och sedan slog vi in dem på kvällen när flickorna lagt sig. Åhh... det är nästan det roligaste med att köpa julklappar.. Älskar att sitta och slå in dem. Insåg tyvärr att vi inte hade köpt någon tejp så den lilla tejpen vi hade hemma tog slut ganska snabbt. Ville ju slå in julklapaprna vi köpte förra månaden med... men jag får vänta med det.

Annars köpte vi två julgardiner till ett par till Novas rum och ett par till datarummet. Tvättade de i går så i kväll ska de upp. Har i för sig redan strykt och hängt upp ett par av gardinerna i morse. :-) Köpte även en duk till köksbordet och en massa småsaker.

Har skola strax...men först tänkte jag försöka se om det går någon bra film på bio. Jag och Therese var med i en tävling innan praktiken och vi sa att om någon av oss vann skulle vi gå tillsammans. Självklart gick Therese och vann.. ;-) Så vi planerar en biokväll snart.. Gu, vad kul de ska bli. Senaste filmen jag såg på bio var "Da vinci koden" med Helena.. Och det var ju inte i går om man säger så. Någon film ni kan rekomendera??

Kommentarer
Postat av: julia

haha, min senaste film var nog nån gång på gymnasiet.. haha..

Postat av: helena

Da Vinci Koden ja, det var ett tag sen :) jag behöve nog också gå på bio snart. Det är ju så kul! Vad spännande för flickorna med alla julklappar. Jag har varit och handlat idag. Skönt och bli av med lite "att göra" saker :)

2008-11-29 @ 18:18:40
Postat av: Minna

Bond! :)

2008-12-07 @ 21:46:08
URL: http://www.minnapinna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback