Nu känns det som helg...

...fast det endast är torsdag. Har haft fältstudier hela veckan och det innebär att vi har observerat och gjort dokumentationer till skolan som vi under nästa vecka skall arbeta mer med och v.43 börjar sedan den "riktiga" VFU.n...

Känns inte som att man hunnit med speciellt mycket annat denna vecka, är inte riktigt van att ha långa dagar varje dag.

Nu sitter jag och ser på Lyxfällan, tycker att det är intressant och väldigt bra. Förstår inte hur folk kan hamna i de sitser som de är i. Massa krediter och avbetalningar. ojojoj.. själv tycker jag att det känns konstigt att ta saker på avbetalning. Kanske därför vi inte har några såna lån.

Tycker vi har ganska bra koll på våran budget och vart pengarna tar vägen varje månad. Vi har börjat spara pengar till en semester nästa sommar. Vi vill åka ner till Kalmar, Öland, Stockholm och Jönköping.. för att hälsa på släktingar och vänner.

I morgon blir det träning på gymmet...Nu ska jag koncentrera mig på tv-programmet...

Ha en fortsatt trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Syster

Yesyes jag har ju dig och du vet att du är min lilla privata miniräknare !:) HIHI!:)

Pusspuss/J*

Postat av: Helena

Ja lyxfällan är ett fenomen i sig. Jag förundras också hur man lyckas dra på sig 300.000 i skulder och inte äga nåt av värde, inte ens lägenhet? Det är bara oansvarigt. Men då får man lite insikt i sitt eget beteende, och att man faktiskt är väldigt förståndig =) det är ju skönt! haha

2008-10-10 @ 11:12:04
Postat av: deleine

Hehehe jag är en sådan som lätt skulle kunna hamna i lyxfällan, jag är i perioder alldeles shopping galen!!!

2008-10-10 @ 12:57:16
URL: http://deleines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback