Tidsfördriv

Idag har jag suttit på skolan för att finnas till hands i fall någon av de nya eleverna på skolan haft nå frågor har suttit i ett rum och varit tillgänglig. Vad har jag då gjort under denna tid? Jo, jag har hunnit med att göra min komplettering sen jag var borta om de var förra veckan eller när de var. Men nu är den i alla fall gjord. Sedan har jag hunnit med att göra en till uppgift till skolan. Så efter dessa tre timmar kan jag bocka av två måsten som jag annars hade fått sitta med i helgen. Har ca 100 sidor med jobbig text till i morgon. Hade gärna börjat med det nu, men fick inte med mig boken i morse så det får bli kvällslitteratur istället då...

Inga bilder att bjuda på när jag sitter vid den lilla söta i dag ... *ler stort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback