Äntligen helg...

Åhh nu har en vecka gått av VFU:n känns faktiskt väldigt skönt att vara ute i verksamheten. Trivs väldigt bra där jag är, det enda negativa är väl att jag inte är den morgonpiggaste människa... Men det har gått bra! Har stigit upp före sex varje dag denna vecka... så måste väl erkänna att jag kommit i säng ganska tidigt på kvällen...

Fick under veckan veta vad det var som Wilma har på foten sin. Det kallas Granuloma anulare och är självläkande, inte farligt men kan ta upp till 2 år att försvinna. Orsaken till varför man får detta är okänd, men som sagt kräver ingen behandling, hon har inga besvär och det smittar inte. Men den senaste månanden har de blivit mycket bättre och jag tror inte att det dröjer speciellt länge till innan det försvinner. Det känns skönt att veta vad det är.

Sitter och ser lite Singing Bee och efter de blir det sängen direkt är nämligen väldigt trött..

Nu är det äntligen helg och i morgon ska vi till Piteå på Nolias barn mässa. Ska bli super skoj! Måste ta och ladda batterierna till kameran nu...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jenny,



Som det står i senaste inlägget så är bloggen under ombyggnad, så dra tillbaka på kritiken!

samt att jag kan tycka att vad är det din ensam vad andra skrivit för kommentarer, du det är ju vitbakgrund till den svarta texten när du själv skriver! ;)



Oooh, före 6 nog är det lite jobbigt. Men så fort man kommit in i det så är det ju inte så farligt. Får planera sina dagar lite efter det bara.

2008-10-25 @ 01:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback