Fått en utmärkelse!

Jag fick en utmärkelse för några dagar sen av två vänner, nämligen Anna och Madde. Roligt att ni tänkte på mig! ;-) Så förrutom era bloggar brukar jag kika in på ett par till med jämna mellanrum...



Tanken med utmärkelsen är att man ska nominera 7 bloggar/bloggare man tycker extra mycket om. Så här funkar det:

1. De nominerade kopierar bilden och lägger på sin blogg.
2. Länka till personen du fick nomineringen av.
3. Nominera sju bloggar.
4. Länka till de bloggar du nominerat.
5. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de blivit nominerade

Här kommer mina nomineringar:

Julia
Julia
Tessah
Helena
Linda - Privat blogg
Susanne - lösenordsskyddad blogg
Redundansarn

Oj såg att många av de bloggar jag läser redan fått denna nomenering så försökte skicka såna som inte fått den. Kikar in på era sidor varje dag och läser lite om era liv. Tack för de ni delar med er...

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack tack, för utmärkelsen.

Dert betyder mycket för mig gumman!

Måste ta och fara till luleå någon dag och hälsa på känner jag:) Men det är ju basketbollens dag snart. ska du komma och kolla ?:)

Postat av: helena

Tack för den fina utmärkelsen! :)

2008-09-07 @ 06:16:16
Postat av: susanne

tack :)

2008-09-09 @ 19:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback