Oväntat besök...

Min syster ringde i fredags och då kom vi fram till att hon skulle komma och sova hos oss i helgen. Det var riktigt trevligt att ha lite främmande här hemma. Allt vi hade "tänkt" oss att hinna under helgen blev inte av, men så kan det vara i bland. En bra orsak till att inte plocka in utemöblerna i alla fall.. Får ta det någon dag framöver. Tack för en trevlig helg!


I lördags var vi till Arcus ett par gånger och såg min syster spela basket, det var BBD här i Luleå. Fick lite små flashbacks och längtar lite smått efter basketen som var hela mitt liv under min uppväxt.

Nova tyckte väldigt mycket om att träffa sin moster. Hon höll hela tiden på att göra slängpussar åt henne. Så sött! Sedan satt hon stilla och var väldigt intresserad av allt som hände i matcherna och runt omkring. Wilma var även väldigt intresserad av att kika på matcherna. Hon vill börja spela basket redan nu. Missade tyvärr Plannja som spelade mot Sunsvall Dragons vilket var lite trist, men snart kan man kanske börja ta med Wilma på såna matcher... haha nä de dröjer kanske fortfarande ett par år. Hon är nog mer intresserad av att se barn spela och sedan tror jag inte hon skulle tycka om ljudnivån.


Under söndagen åkte vi först och shoppade lite och sedan tog jag, syrran och tjejerna med oss basketbollen och en annan boll och så spelade vi lite basket. Såå skoj. Hade kunnat stanna LÄNGE om barnen inte varit med.. De spelade lite boll men lessnade ganska fort...

Igår blev det även mycket pluggande.. läste bland annat en etik bok på 200 sidor. Som jag tyckte om, den var faktiskt intressant! Är alltid lättare att läsa och lära sig saker när man känner så. Håller på att förbereda mig inför lektionen i dag, vi ska göra bort en kursuppgift under passet och ska ha läst 5 böcker och 3 artiklar till den..vilket jag gjort, men försöker nu spalta upp lite kring olika bergepp för att vara lite mer förberedd inför uppgiften.

Kommentarer
Postat av: syster

Jooddå gumman jag ska komma många många gånger ;)

Pusspuss/J*

Postat av: syster

Jooddå gumman jag ska komma många många gånger ;)

Pusspuss/J*

2008-09-30 @ 16:21:21
URL: http://juliaawestman.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så trevligt att få besök över helgen :)

Basket...det var tider det ler



Vilka fina bilder du hade tagit på flickorna i ditt nästa inlägg :)

2008-10-01 @ 20:50:33
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback