Redan helg...

Tack för alla gulliga kommentarer i förra inlägget. Vet ju att ni är en hel del som läser, men brukar inte bli så många kommentarer så det var riktigt roligt!

En full vecka med skola har passerat, men det känns inte som att det redan ska vara helg. Jag tycker att dagarna går så himla fort. Har hunnit vara och träna på gymmet 3 gånger denna vecka. I måndags, onsdags och i dag. Känns otroligt skönt att komma igång med träningen igen.

Har varit en del skola och lite grupparbeten under veckan som varit. Jag måste säga att jag har aldrig haft en sån effektiv basgrupp tidigare . Sorry M och J, ni är fortfarande bästa gruppen, men inte den effektivaste. hehe.. Första grupparbetet var avklarat på 28 minuter och det andra på 15 minuter. Det handlar dock inte om nå slarvjobb utan nyckelorden är planering och förberedelse. Sedan att 4 av 6 i gruppen är småbarnsföräldrar kanske har en inverkan på effektiviteten. Förstår inte hur man inte hann med att göra saker innan man hade några barn. hehe...


Wilma ser på Nalle Puh

Så mer då.. hmm.. de är nackdelen med att inte uppdatera så ofta man glömmer bort vad man gjort.

I torsdags var vi i alla fall på Kalas. Elis fyllde 2 år och blev stora kille. Fick kika på lillebror och hålla honom och han var såååå lätt. Kommer inte i håg att mina barn varit så små och så lätta.. *man glömmer fort* Var i alla fall riktigt trevligt. Nova fick en present innan vi gick hem också och den vart väldigt uppskattad. Hon lekte med den hela kvällen och dagarna där på med.. Tack!

Igår.. hmm.. var i skolan på förmiddagen och sedan plockade jag till den värsta röran här hemma innan jag hämtade de små. Nackdelen med att ha en 5:a är att det tar sådan otrolig lång tid att städa hela lägenheten. I dag har jag städat i 3 timmar och det finns fortfarande saker att ta tag i i morgon.

Dagen började med att min sambo fick sovmorgon så jag och tjejerna busade inne på Wilmas rum.


Mamma...Tiger... Ramla!!!


Våran lilla pippi


Nova i klackiskor


Wilma påväg till farmor

Sedan for jag och tränade lite och när jag kom hem var det lunch. Sedan åkte vi och handlade lite. Gjorde en supergod smotie...veckans lördagsgodis. Nova älskade den!


Fruktsmotie ( äpple, honungsmelon, jordgubbar, vindruvor (blå/gröna), mango, banan) MUMS!


Sen städade jag tills nyss då Nova ville lägga sig. I kväll blir det att plugga. Ska ha skrivit klart en grej till skolan i morgon. Om de yngre barnens läroplanshistoria.. men i morgon är det min sovmorgon... *längtar*

Kommentarer
Postat av: julia

Visst går helgen för fort!

man hänger ju inte med något mer:S

Haha Ha de bra gumman<3

Pusspuss/J*

Postat av: Kitti

Hej hej vännen! :)

É du hitåt nå? ;) miss ya, ya know :D kramar

2008-09-16 @ 18:16:40
URL: http://mkitti.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv:Svar till Jenny:

Tack tack syster!<3

Pusspuss/J*

2008-09-17 @ 18:00:32
URL: http://juliaawestman.blogg.se/
Postat av: Julia

Morgan berättade att du hade en ny basgrupp ;( Hoppas jag får läsa APU2 nu till våren, skulle vara perfekt.. blir det för jobbigt så kanske jag kan göra bort nån av kurserna iallafall för jag antar att de är 4 småkurser :-) det ska tydligen bara vara 2 veckors praktik så då får niklas vara pappaledig :-)

2008-09-18 @ 20:24:31
Postat av: Julia

precis, hur ska jag klara mig utan henne? ;S

2008-09-19 @ 09:00:45
Postat av: syster

Nu är det dåligt med uppdate hära syrran !:=

tycker du ska ta dig tid och skriva precis som du sa åt mig :) haha Pusspuss/J*

2008-09-21 @ 16:27:43
URL: http://juliaawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback