Andas ut...

Nu är tentan äntligen gjord. Gården kändes som en befrielse över att ha gjort bort den ÄNTLIGEN! Det var inte alls lika svår som jag inbillat mig själv att den skulle vara. Svarade på alla frågor och var ingen som jag kände att jag inte kunde. Hoppas inte på VG, är möjligt att jag kan få det men eftersom det var inte många "slarvfel" man får ha då, men ett starkt G är det ju i alla fall annars skulle jag bli förvånad.

Jag vill ha helg NU!  Gårdagen kändes så skön.. Slappnade av på första gången på väldigt länge! Men i morse när jag vaknade ville jag inte stiga upp. Jag ville bara ligga kvar och sova. Varför ska sängen vara så himla skön på morgonen?

Om ett tag ska jag börja göra mig i ordning och fara till jobbet. Jobbar länge i dag. Vi hade först tänkt fara på en majbrasa i dag, men eftersom jag jobbar rätt länge i dag blir det att vi missar de som tänds tidigare och kl 21 tänds den på porsön och då är nog barnen i säng först vid 22- 22.30 och det känns sent så vi skippar den i år. Känns lite trist dock, har nog alltid varit på majbras på valborgsmässoafton.

Längtar till helgen.. vi har massa roliga saker vi ska hitta på då..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till tentan! Jag är säker på att du får minst vg för du är så duktig. :)

Vi kan gärna fara å träna tillsammans nå gång. Till veckan t ex? Har nog tänkt mig minst två pass. Vi kan ju höras. Ha en fin helg! Kram!

2009-05-01 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback