Ett år äldre...

Är nu halvägs till 50.... Bara 25 år till och sedan är man där...



Älskar rosor

Jag har i alla fall haft en underbar födelsedag. Började dagen med en lång sovmorgon vilket var jätte skönt! Blev väkt av att barnen kom insjungandes med presenter och blommor. Var mysigt. Sedan var vi tillsammans hela familjen under dagen. Åt gått och umgicks. Var ute en del och lekte. Min nacke fick en lång och välbehövlig massage på kvällen. I dag har mina föräldrar och lillasyster varit och hälsat på. Fick presenter och ett trevligt sällskap.



Fina tulpaner... Känns kul att ha massvis med fina blommor här hemma.



De sista dagarna har vi även röjt lite i förråden och slängt en del, samt tagit fram saker som ska säljas. Har ute en annons på blocket redan och har fått sålt en del. Känns trist att sälja vissa saker, men används de inte står de bara och tar upp en massa plats.



En uppskattad present... ;-)

Har även fått i present att köpa mig en Quick kutz Squeeze Tool... så nu gäller det bara att hitta en sådan som jag vill ha och ett alfabet... är en sak jag velat ha länge...

Kommentarer
Postat av: Julia

Dom rear ut dom där på Järnia :-) fast bara 30% och de kostar väl nästan tusen..

Jag spanar ju efter en plattång men vill inte betala så mycket.. får se, blir nog att vänta tills man fyller år även om det är ett tag kvar :)

2009-04-19 @ 08:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback