Nu är påskhelgen slut..

Nu är man hemma igen efter att ha varit i Kalix hos mina föräldrar under Påskhelgen. Eller vi kom egentligen hem redan i går. I dag har vi varit ute över 2 timmar och njutit av solen och det vackra vädret. Kanske börjar bli vår snart ändå.. ? ;-)

Senaste veckan har jag haft väldigt ont i nacken, men efter att ha varit "hemma" i Kalix och badat bastu och fått massage av mamma har dte äntligen börjat kännats bättre. Har säkert suttit konstigt när jag jobbat.. Måste se till att tänka på det i morgon för då bli det jobb.. hel dag.. Skönt att jobba dag i alla fall brukar ju mest jobba kvällar och helger.

När vi var i Kalix passade Wilma på att åka skoter med morfar, det var en stor hit och hon ville inte sluta med det.



Nä nu ska jag ta och plugga lite till innan jag går och lägger mig... tentan närmar sig sakta men säkert...

Kommentarer
Postat av: Julia

Det går väl sakta men säkert framåt med studierna.. Är så trött på kvällarna så det blir inte så mycket gjort. Annars så somnar oftast Emilia vid sju, senast åtta, så jag skulle kunna plugga på kvällarna.. men det är svårt när man vant sig att bara plugga på dagen.



Datorn du köpte till Lars var det med en skärm på 10" ? Funderar på att köpa en sån, men undrar hur det är att skriva skolarbeten på sånna. Testade tangentbordet som hastigast och de kändes inte så smått, men skärmen är ju rätt liten.. Har du nån uppfattning?

Räknar med att våran andra dator snart dör så då blir det bara den vi kommer att ha.. svårt att veta vad man ska köpa..

Postat av: Helena

Ja roligt när det händer saker. Har bilder på lägenheten men tyvärr är sladden i haparanda så kan inte föra över nåra bilder än. Tråkigt. Intervjun hade jag idag, kändes nervöst till en början och missförstod några frågor vilket inte kändes så lyckat men efter ett tag så slappnade jag av och det gick bättre. Så kan gå hur det vill. Känner inte att det var den bästa presentationen av mig jag gjort.



Dyker väl upp fler jobb =)

2009-04-16 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback