Veckan har känts lång men nu är den äntligen slut.. ;-)

Har börjat en ny kurs denna vecka och det har varit en del föreläsningar. Har inte känt mig riktigt frisk lite hängig och trött mest hela dagarna. Däremot har denna kurs börjat mycket bättre än tidigare kurser så får hålla tummarna att det fortsätter så.

Vi har börjat att planera upp vår sommarsemester lite mera och jag ser fram emot det även fast det är länge tills dess. Jag har även tagit beslutet att inte fortsätta jobba extra på Telia efter sommaren eftersom jag i stället kommer att läsa 150%  i skolan i två terminer och då går det inte att jobba 40% också. Känns viktigare att få läsa in en extra specialiering på distans än att ha lite extra pengar just då om jag kommer in, men skulle bli förvånad om jag inte gjorde det.

Har jobbat i dag hela dagen känns det som, barnen har precis somnat och nu ska jag ta och läsa lite om "Finns det "grön" ketchup?" en artikel i vår kurs Hållbar utveckling..

Hoppas alla haft en trevlig helg.. själv ser jag redan fram emot nästa... ;-)

Kommentarer
Postat av: julia

Det blir inte att korta ner din utbildning när du läser mer än 100%? Ska bli kul om vi båda läser den kursen tillsammans.. måste komma ihåg att anmäla mig.. :-) Klokt att inte ta ihjäl dig med jobb samtidigt, det blir nog ändå med familjen och plugget :-)

Postat av: julia

Skulle just anmäla mig till kursen och såg då att den är inriktad mot förskolan.. känns inte så vettig för mig då :-( Hade varit perfekt när den är på distans..

Får se om man hittar nå annat istället..

Trodde det var samma specialpedagogik oavsett ålder.. bu och blää nu blev jag besviken..

2009-04-06 @ 22:36:36
URL: http://holio.blogg.se/
Postat av: julia

vad jag tjorvar.. fanns ju visst mot skolan :-)

Men antar att vi inte läser samma då? eller?

2009-04-06 @ 22:44:45
URL: http://holio.blogg.se/
Postat av: julia

Jepp, specialpedagogik A på 50% och distans :D

Det låter kanon att vi ska läsa samma! Jag ska måste ta mig i kragen och gå till studievägledningen och se vad jag kan göra med min utbildning :-) Vfun får nog avgöra om jag ska läsa mot förskola eller inte..

2009-04-07 @ 12:50:52
URL: http://holio.blogg.se/
Postat av: Linda

Ville bara önska er en Glad Påsk!

2009-04-08 @ 17:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback