I morgon börjar skolan och jobbet...

I morgon startar den nya läsperioden.. Får se om man är lite ringrostig eller om det är lätt att komma igång igen. Har inte alls pluggat på 5 veckor.. om man bortser från att jag faktiskt började läsa en bok i går.. Var riktigt bra! Sällan man får en så bra kursbok. Har nästan läst igenom hela redan utan att behöva sucka och tycka att detta var ju tråkigt.. Utan den var riktigt bra. I morgon har vi kursintro pass 1 och sen vet jag inte hur dagen ser ut.. för vi blir delade in till olika klasser på morgonen och efter det får vi veta om vi har 1 pass till eller rent av 3 pass till i morgon. Sen har jag utbildning mellan 16-22.. Så min dag är fullbokad i morgon.

I går var jag på bio med Therese... var super skoj! Vi såg "Yes Man" den var bra. Kul att komma ut och hitta på nå..

Wilma har sovit bra hela veckan nu.. så det verkar ha vänt nu. Känns skönt! Det är jobbigt att inte få sova på nätterna.

Jag har precis skickat i väg bilder på framkallning. Längtar tills de kommer. Det som är jobbigt är ju att det tar ett bra tag att ladda upp bilderna för framkallning, men sen när man får dem är ju alla bilderna perfekta så det är värt den tid det tar.
Nu är min långa ledighet alltså slut.. Har njutit av den till max!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med utbildningen imon, både jobb och skola:) Ha de fint!

2009-01-18 @ 22:36:20
Postat av: julia

aha, lät precis som Eniros tester :-)

Synd att vi hade vårat kursintro på torsdag. Annars hade vi ju setts idag.

Tycker det är dumt att man ska behöva gå till skola utan att veta hur dagen kommer att se ut.. dålig stil, minst 2 veckor i förväg borde man väl åtminstone få se schemat !



Får se hur mycket man ens kommer att behöva den där boken..

Postat av: Susanne

tack för bloggawarden, :) gullig du är! Grattis till jobbet, spännande!

Kram

2009-01-20 @ 21:07:34
Postat av: julia

Hur går det att jobba?

2009-01-24 @ 15:52:54
URL: http://holio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback