Snart sommarlov...

2,5 arbetsdag kvar nu... Känns som att snart har man arbetat klart här. Är inget jobb som jag trivs med. Tycker inte alls om att sitta framför en dator 8 h varje dag...7 månader och det räcker gått och väl förstår inte riktigt hur de som jobbat här i 15 år orkar.. Såna här gånger känns det verkligen som att man valt rätt arbete att utbilda sig till..

I veckan är vi underbemanade och vi blev beodrade att arbeta övertid 1,5 h i två dagar eller välja delade pass och få ut 3 h övertid så i veckan har jag /ska jag arbeta :

Mån: 8-12 samt 18.15-22.15 (jobbade 8 h får betalt för 11 h)
Tis: 7.45- 16.30 (jobbig morgon kändes som att man just kommit hem i går så ska man tillbaka till jobbet)
Ons: Ledig
Tors: 8-12 samt 18.15 - 22.15 (jobbar 8 h och får betalt för 11 h)
Fre: 7.45 - 16.30 SISTA dagen

Skönt med kort arbetsvecka...

Kommentarer
Postat av: Anna

hrmm, låter som helt ok arbetstider för mig...men så är å andra sidan jag så totalt arbetsskadad att jag t o m jobbar i smyg på semestern...hehe...

jag har jobbet med mig 24-7 och utan det, vad gör man då? Kan inte tänka mig ett liv utan det. Efter Nova så kommer det som en stor tvåa. Addicted, big time! Bra eller dåligt? Well well...

Det viktigaste för dig är att du hittar ett jobb som känns lika viktigt för dig som mitt jobb känns för mig. Då är vi alla lyckliga. kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback