Vilken SKIT dag!!!

(OBS känsliga läsare varnas!)

Åh har varit så himla less idag. Nova har ju varit utan blöja på dagarna i ca 1 månad och det har gått jätte bra. Tills i dag! Hon hade nog inte bajsat på ca 3 dagar innan idag.. eftersom hon inte tycker om att göra det på pottan eller toaletten. Men i dag har det kommit lite då och då och hon har aldrig helt lyckats ta sig till toaletten. Varje gång har det kommit lite i trosorna.. tror det gick åt 10 par trosor idag.. Känns som att man bara har suttit med henne på toaletten hela dagen.. jag överdriver inte eftersom hon brukar sitta på toletten ca 20 min.. så 10*20 min + några vanliga besök på pottan för Nova..ojoj hon måste ha varit förstoppad eller nå från att gå och hålla sig...

Nä nog med skit snack nu..

Min bror och hans tjej kommer strax från flyget.. *jippii* LÄNGTAR!!!
I morgon fyller min mamma 50 år...Det blir nog en bra dag då.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag funderar på att skippa spec. pedagogiken och läsa engelska i höst istället. Morgan surrar om att läsa 200% till våren (svenska och inr. mot förskola) så jag funderar på att hoppa på det tå¨get. men vad tror dU ? dör vi om vi läser 200% ?

Postat av: Julia

Jag har också hört det.. men jág har också hört att det går att komma unbdan. Tror man måste söka en kurs internt och en via studera.nu ..

Ska då kolla upp det..

Länken till din blogg fanns ju med redan i första så då visste jag ändå vem som skrivit m;-)

2009-07-08 @ 09:48:36
URL: http://holio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback