Glad midsommar...

Jobbar mellan 8.45-17.15 idag.. Känns skönt att få jobba dagtid för en gång skull. Har fått massvis med kvällar på mitt schema. Men man förstår ju att de som är fastanställda vill jobba dagtid. I kväll blir det att grilla med familjen, mysa och ha det trevligt. I morgon fyller min lilla Wilma 5 år!! Hon har ju blivit stora tjejen nu! Hinner inte alls med i hennes utveckling. I morgon kommer en del släktingar och hälsar på. Vi ska även baka lite och förbereda lite inför barnkalaset på söndag och sedan kanske vi hinner fara på tivoli en sväng. Brukar nästan alltid göra det på Wilmas födelsedag. Har för mig att det ska finnas ett tivoli i stan.

I går slutade barnen förskolan inför sommaren Nova börjar förskolan igen den 24 augusti om och Wilma börjar skolan samma dag. Så Wilma slutade förskolan för alltid i går. Hon fick hem jätte fina dokumentationer som förskolelärarna hade gjort under hennes tid där. Var så roligt att få sådant med sig. Samtidigt kändes det lite tråkigt har trivts väldigt bra att ha tjejerna på den förskolan.. men Nova ska ju fortfarande gå kvar där.

I onsdags jobbade jag kväll (13.30 -22.15) och älsklingen hade avslutning med jobbet på kvällen så mina föräldrar var här och var barnvakt och våra små  älsklingar. Det gick jätte bra flickorna hade somnat när de skulle och inte kört slut på mormor och morfar. Vi brukar inte ha barnvakt så ofta.. hehe.. Tack för att ni ställde upp mamma och pappa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback